Oferty Pracy
Specjalista ds. Marketingu i Social Media
Forma współpracy: Umowa o prace/ umowa zlecenie / staż płatny
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy kreatywnych i zaangażowanych osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w obszarze marketingu i social mediów.
Jako Specjalista ds. Marketingu będziesz odpowiadać za:
- prowadzenie i rozwój firmowych profili na Facebooku i Instagramie,
- tworzenie materiałów wideo oraz krótkich filmów promocyjnych,
- obróbkę i przygotowanie zdjęć do publikacji,
- wsparcie w działaniach marketingowych i komunikacyjnych firmy,
- obsługę biurową związaną z codziennym funkcjonowaniem działu.
Oferujemy
- możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- elastyczną formę współpracy,
- udział w ciekawych projektach marketingowych,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi i wsparcie zespołu,
- przestrzeń do rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji.
Wymagania
- dobra znajomość Facebooka i Instagrama,
- umiejętność tworzenia treści foto i wideo,
- podstawowe doświadczenie w obróbce zdjęć,
- komunikatywność i kreatywność,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- mile widziane doświadczenie w pracy w marketingu lub social mediach.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Agent nieruchomości
Tarnów
Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:
- aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
- współpracę przy finalizacji transakcji,
- realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
- elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
- profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
- pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.
Wymagania
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w sprzedaży mile widziane,
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Agent nieruchomości
Dąbrowa Tarnowska
Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:
- aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
- współpracę przy finalizacji transakcji,
- realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
- elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
- profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
- pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.
Wymagania
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w sprzedaży mile widziane,
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Agent nieruchomości
Bochnia
Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:
- aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
- współpracę przy finalizacji transakcji,
- realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
- elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
- profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
- pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.
Wymagania
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w sprzedaży mile widziane,
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Agent nieruchomości
Rzeszów
Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:
- aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
- współpracę przy finalizacji transakcji,
- realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
- elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
- profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
- pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.
Wymagania
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w sprzedaży mile widziane,
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Agent nieruchomości
Mielec
Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:
- aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
- współpracę przy finalizacji transakcji,
- realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
- elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
- profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
- pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.
Wymagania
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w sprzedaży mile widziane,
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Agent nieruchomości
Kraków
Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:
- aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
- współpracę przy finalizacji transakcji,
- realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
- elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
- profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
- pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.
Wymagania
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w sprzedaży mile widziane,
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Dyrektor Oddziału
Bochnia
Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę
Opis stanowiska
Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
- planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
- rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
- aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
- monitorowanie wyników i raportowanie.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
- możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
- elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
- wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.
Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
- umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
- doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
- nastawienie na realizację celów biznesowych,
- wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Dyrektor Oddziału
Rzeszów
Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę
Opis stanowiska
Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
- planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
- rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
- aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
- monitorowanie wyników i raportowanie.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
- możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
- elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
- wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.
Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
- umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
- doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
- nastawienie na realizację celów biznesowych,
- wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Dyrektor Oddziału
Mielec
Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę
Opis stanowiska
Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
- planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
- rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
- aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
- monitorowanie wyników i raportowanie.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
- możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
- elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
- wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.
Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
- umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
- doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
- nastawienie na realizację celów biznesowych,
- wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526
Dyrektor Oddziału
Kraków
Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę
Opis stanowiska
Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
- planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
- rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
- aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
- monitorowanie wyników i raportowanie.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
- możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
- elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
- wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.
Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
- umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
- doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
- nastawienie na realizację celów biznesowych,
- wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
- znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

