Oferty Pracy

Specjalista ds. Marketingu i Social Media

Forma współpracy: Umowa o prace/ umowa zlecenie / staż płatny

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy kreatywnych i zaangażowanych osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w obszarze marketingu i social mediów.
Jako Specjalista ds. Marketingu będziesz odpowiadać za:

  • prowadzenie i rozwój firmowych profili na Facebooku i Instagramie,
  • tworzenie materiałów wideo oraz krótkich filmów promocyjnych,
  • obróbkę i przygotowanie zdjęć do publikacji,
  • wsparcie w działaniach marketingowych i komunikacyjnych firmy,
  • obsługę biurową związaną z codziennym funkcjonowaniem działu.

Oferujemy

  • możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • elastyczną formę współpracy,
  • udział w ciekawych projektach marketingowych,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i wsparcie zespołu,
  • przestrzeń do rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji.

Wymagania

  • dobra znajomość Facebooka i Instagrama,
  • umiejętność tworzenia treści foto i wideo,
  • podstawowe doświadczenie w obróbce zdjęć,
  • komunikatywność i kreatywność,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w marketingu lub social mediach.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Agent nieruchomości
Tarnów

Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:

  • aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
  • współpracę przy finalizacji transakcji,
  • realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
  • elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
  • nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.

Wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w sprzedaży mile widziane,

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Agent nieruchomości
Dąbrowa Tarnowska

Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:

  • aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
  • współpracę przy finalizacji transakcji,
  • realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
  • elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
  • nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.

Wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w sprzedaży mile widziane,

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Agent nieruchomości
Bochnia

Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:

  • aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
  • współpracę przy finalizacji transakcji,
  • realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
  • elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
  • nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.

Wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w sprzedaży mile widziane,

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Agent nieruchomości
Rzeszów

Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:

  • aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
  • współpracę przy finalizacji transakcji,
  • realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
  • elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
  • nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.

Wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w sprzedaży mile widziane,

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Agent nieruchomości
Mielec

Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:

  • aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
  • współpracę przy finalizacji transakcji,
  • realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
  • elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
  • nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.

Wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w sprzedaży mile widziane,

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Agent nieruchomości
Kraków

Forma współpracy: B2B / umowa zlecenie

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i komunikatywnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży nieruchomości.
Jako Agent ds. Nieruchomości będziesz odpowiadać za:

  • aktywne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • przygotowanie ofert oraz prezentację nieruchomości,
  • współpracę przy finalizacji transakcji,
  • realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
  • elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz,
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
  • nowoczesne narzędzia marketingowe i dostęp do bazy klientów,
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami w branży.

Wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na sukces,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w sprzedaży mile widziane,

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Dyrektor Oddziału
Bochnia

Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
  • planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
  • rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
  • aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
  • monitorowanie wyników i raportowanie.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
  • elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
  • wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
  • umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
  • doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
  • nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Dyrektor Oddziału
Rzeszów

Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
  • planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
  • rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
  • aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
  • monitorowanie wyników i raportowanie.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
  • elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
  • wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
  • umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
  • doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
  • nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Dyrektor Oddziału
Mielec

Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
  • planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
  • rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
  • aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
  • monitorowanie wyników i raportowanie.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
  • elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
  • wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
  • umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
  • doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
  • nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526

Dyrektor Oddziału
Kraków

Forma współpracy: B2B / umowa o współpracę

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej, ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Dyrektora Biura Nieruchomości, która będzie zarządzać zespołem agentów, rozwijać lokalny rynek oraz dbać o najwyższe standardy obsługi klienta.

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • zarządzanie i motywowanie zespołu agentów,
  • planowanie i realizacja strategii sprzedażowej biura,
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
  • rozwój oferty biura na rynku lokalnym,
  • aktywne uczestnictwo w negocjacjach i kluczowych transakcjach,
  • monitorowanie wyników i raportowanie.

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizje od wyników zespołu,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój biura i budowanie własnego zespołu,
  • elastyczne formy współpracy (B2B/kontrakt managerski),
  • wsparcie merytoryczne i marketingowe ze strony centrali,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów CRM,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu lokalnej strategii biura.

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem lub branży nieruchomości,
  • umiejętność motywowania i rozwijania pracowników,
  • doskonała organizacja pracy i odpowiedzialność,
  • nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: biuro@domfinance.pl
lub skontaktuj się telefonicznie: +48 782 263 526